Do tego, że reklama oferowanych usług czy produktów ma kluczowe znaczenie dla prowadzonego biznesu, chyba nie trzeba długo przekonywać. Lecz model funkcjonowania dużej części tego typu agencji bardzo się zmienił w porównaniu z tym, co jeszcze było przed kilkunastu laty. W dużej mierze to wynika z faktu, że zmieniły się bardzo mocno możliwości samej reklamy. Rzecz jasną w dalszym ciągu dużym zainteresowaniem się cieszą typowe metody promocji, czyli banery, billboardy i katalogi, bez przerwy w wielu sytuacjach są one bardzo skuteczne. Tak samo jest z reklamą w radiu i telewizji, bowiem niezmiennie mają one wierne grono odbiorców.
Lecz już klasyczna prasa drukowana tak popularna już nie jest, bowiem w dużej części ją zastąpił internet. I to sieć właśnie ostatnio przejęła dużą część marketingowego rynku, a ogólna dynamika jej rozwoju aktualnie jest naprawdę duża. Z tego też powodu niejedna agencja social media poznań albo rozszerzyła działalność także na promocję w sieci, albo jedynie wręcz tam oferuje usługi. A możliwości, które może dać internet są naprawdę duże.
Ponieważ duża część użytkowników przy wyszukiwaniu tego, co jest im potrzebne korzysta z jednej z wyszukiwarek, to firmy chcą uzyskać jak najlepsze pozycje na liście wyników, przykładowo za pomocą tradycyjnego pozycjonowania. Agencje reklamowe oferują też prowadzenie różnego rodzaju akcji promocyjnych w mediach społecznościowych oraz kampanie sponsorowanych linków, wystarczy przejrzeć ich prowadzenie facebooka cennik, żeby zobaczyć ich ofertę.
+Tekst Sponsorowany+