Granita to bardzo orzeźwiający włoski deser lodowy, który powstał na Sycylii kilka wieków temu. Na początku był on przygotowywany z zebranego z pobliskich gór śniegu, mieszając go z z sokami i owocami. Dzisiaj granita jest bardzo popularna w wielu krajach z uwagi na swoją prostotę, różnorodność smaków i właściwości odświeżające, zwłaszcza w czasie upałów. Żeby zacząć sprzedawanie granity, trzeba mieć na uwadze kilka ważnych rzeczy. W pierwszej kolejności konieczne jest zainwestowanie w wysokiej jakości granitor – czyli sprzęt potrzebny do robienia granity. Należy wybrać model, który będzie pasował do potrzeb i skali zaplanowanej działalności.
W następnej kolejności zadbać trzeba o odpowiednie akcesoria, takie jak kubki, łyżeczki, słomki czy podgrzewacz do nachos. Wybór lokalizacji samego punktu ma również znaczenie, może to być stoisko na plaży, w parku albo przy ruchliwym chodniku, najlepiej tam gdzie jest duża ilość przechodniów. Jako alternatywę można rozważyć sprzedawanie mobilnie w food trucku. Istotne jest zaplanowanie menu z różnorodnymi smakami granity, łącząc w sobie klasyczne opcje owocowe z ciekawymi kombinacjami. Nie można zapomnieć o reklamie, można tu na przykład wykorzystać społecznościowe media do promocji biznesu i budowania pozytywnych relacji z klientami. Obowiązkowo będzie przestrzeganie wszystkich przepisów sanitarnych i uzyskanie koniecznych pozwoleń. Rozpoczęcie sprzedaży granity może być świetnym pomysłem na całoroczny lub sezonowy biznes, oferujący pyszne desery klientom i ciekawe zarobki właścicielowi.
+Tekst Sponsorowany+